Wednesday, June 16, 2010

disebalik tragedi oktober di bulan JUN

ermm...betullah kan pe yang orang-orangan selalu kata...biler sesuatu tu berlaku de hikmah nya yang tersendiri...macam hari ni...aku betul2 laa tak sangka dapat balik pe yang dah aku korbankan..hek..hek...epy la jugak kan..then aku betoi2 epy bila diberi tanggungjawab n kepercayaan dalam 1 keja ni...so Insy'Allah aku akan berikan yang terbaek....n blaja untuk mendalami tugasan aku...so ianya akan bermula selepas tamatnya bulan JUN....huhuhu...tu laa sesuatu yang jadik pasti ada hikmah tersembunyi....lambat atau cepat...cuma kekadang tu kita teruji..samaada kita ni tabah atau tak untuk hadapi ujian yang diberi...idup ni kan penuh dugaan n ujian..pepun kesabaran memang paling UTAMA...termasukla kita neh kenalaa kawal perasaan kita...tak kira laa time tu ngah sedey ka epy ke kan....klo sedey jangan terlalu sedey...kalo epy pown kena laa berjaga2....yang penting jangan khianati orang yang percaya pada kita termasuklah orang disekeliling, bantu selagi kita boleh...hohoho....
(sah2...aku tetbe cam insaf terus neh...muahahaha...memang perkara ni pun yang aku didik n asuh diri aku..walo pun aku taklah sebaik mana...dan masih lagi memperbaiki diri ini...)

huhuhu...da abes opis hour jap aku nak kena g nengok kat kedai keta...then anta postgrad semalam tu balik...actually aku taw dia rasa sangat2 bersalah kat aku..sebab aku anta dia laa terjadik nya tragedi oktober di bulan JUN neh...tapi aku tak salahkan dia pown..menda dah nak jadik kan..salah aku sendirik so jangan dok tuduh2 orang laen lak ea....hehe....
(tamo2...ni salah divider tu gak...spe suh ade situ...hek..hek...)

Saper nak tolong aku nyorokkan keta aku kali neh...Sila angkat kaki anda yer...hehe...abeslaa aku kali neh...yer aa...maen sangat kan nyorok2....huhu...

3 comments:

Frodo Baggins said...

semua ada hikmah ...
keh3x ~ sorok kat poket doraemon!
muahahahhaha


>>___<<

Frodo Baggins said...

>>___<<

sorok dlm poket doraemon!

eiza said...

erk...poket doraemon da ilang..kui3...haha...da bjaya sorok...sok settle...yeahew..bereh..tu aa hikmah sbalik semua ni...finally epy balik...tenkiu:p