Thursday, June 17, 2010

alangkah indahnya...~

erm......aku suka sangat2 style dia....semua tentang dia memang aku suka....huhu...
tapi dia suka ke kat aku ea....tapi dia da cakap yang dia suka kat aku.....
dia cakap kalo de jodoh ada lah....then siap pesan kat aku...suh study elok2...jaga makan..n carefull..sebabnye dia tak dapat nak nengok aku..kali ni lah dalam sejarah hidup aku, aku berjumpa dengan seseorang yang betul-betul menyayangi diri ini....aku mengerti perhubungan ini adalah terlarang yer la kan...kami ni tak sah lagi gpown bukan muhrim so memang la terlarang...tapi dia senantiasa menjaga adab bila kami keluar bersama....pernah suatu ketika dia bawa aku jejalan di sebuah tasek..sungguh indah pemandangan tasek lepas ujan tatkala pelangi plak muncul...then, muncul 2,3 ekor kura2 di tasek pulak yang mengekor saja kami sehingga ke titian terakhir....alangkah indah saat itu....

kedebukkk...erkkkk....barulah aku tersedar rupa-rupanya aku dibuai lamunan tadi..hehe...sempat gak mengelamun time lunch neh sampai opismate aku tegur senyum sensorang..ekekeke....ni kes gara2....citer korea ah td neh...hek..hek...dah2 kojer2.....(sambil sengih sensorang...)

(susah betul..kalo asyik ngelamun jerk...miahaha....adoiyaii....kalo betul2 kan ke besh..hohoh)

No comments: