Wednesday, June 16, 2010

crack....oh lalala..padan muka...

hari ni la kan...aku kan rasa kan..sesungguhnya kan...(hek..hek..byk lak "kan" ie)
yeuhew....sedey wooo...cerita ni bermula pas aku abes keja n solat kat opis...lbh kurang 7.40 camtu aa....aku sian sungguh nengok sorang postgrad warga emas yang sedang cuba menghabiskan tesis beliau...postgrad ni asal dari negara jiran-old lady...memang baek sgt..time tu ujan renyai2...tp renyai versi lebat kot...cuma tak lebat sangatlaa...postgrad ni adalah student bos aku, kebetulan la plak aku macam da terlalu fokus ngan keja smpai hengat nak perabeh sikit...alih2 tsedar jam dah 7lbh...jadi nya aku berbesar hati laa tumpangkan old lady ni balik ke international house USM...lepas tu kan..kan..ntah camna bila de keta block aku then time aku rapat ke kiri...cover skirting aku bromm....krek..hohoh...jiwa aku tetbe dup..dab3...waaaaaaaaaa.......alahai divider neh...asal yg men senget2...kan...huhu...sedey woo...aku da aa tolong orang alih2 aku lak tkena..kui3...sabo2..aku kutip la balik serpihan cover aku.....balik je aku parking keta jauh sikit...wooo....wlo pown crack sket...tp dah mengCRACKkan hati aku...tapi leh lak aku slumber land balik diam3...hehe...ni kes takot kena syarahan+mukadimah pjg berjela ngan ma n ba+ kna ejek ngan abg aku...hoho..tamo2..aku kan mogoks ngan abang aku...mogoks tamo cakap nak dok diam2..tamo aa...huhu...tapi kan apa aku nak wat pown tataw neh...kira nya malam tu aku memang tak lena tido...sempat la gak layan facebook kejap then tido..terbangun da kol 4lebih..sebelum subuh lak tu aku da terbangun...n pagi ni aku g keja cam biasa...then aku survey2 kat kedai keta...mulanya aku hanyala mendiamkan hal ni ja...lastly kena gak mntak tolong slh sorang mmber ofis neh...kui3...seb bek laa dia ada...dia la mai tolun2 aku yang ngah blur2 time neh...N tak lupa gak wat pak cik sorang neh yang juga staf dept laen yang datang n tolong..hahaha...(pak cik ni sebenarnya..nak wat aku jadik menantu dia...dia laa yg cakap, siap btaw member2 dia aku ni menantu dia... pehtu aku pown cakap la anak p.cik da besar kot2 saya yang pakai tongkat kot...ni kes..pak cik neh pernah terlibat sekali ngan aku dalam 1 program uni n international kat situ laa staf2 yang tak kenal pown jadik kenal.....p.cik neh lak cumanya anak perempuan dia ja yg da besar..yang laki dok kecik g...ekeke...lawak laa pak cik neh..ermm...alhamdulillah..semua dah okes..cuma nya cover tu esok baru mai..wawaaa....hari ni nak kena maen sorok2 g keta...ekekek..(sapalaa ajaq neh..hek..hek)...erm...bila jadik camni aku tak la plak sedey sangat...taw tak pasaipa??sebabnya leh lak aku epy2 lagi..senyum g ..isk3...tu yang aku istilah kan sekarang ni aku ngah sedey version epy mood...hua3...aku memang nak post gamba crack tu..t aku publish ea...n after repair pown aku publish...huhu....


The decision made; I was quite at peace but frustrated last night,cant sleep. That was until this thing happened yesterday – exactly i'm not too sad & happy..but i really2 appreciate to someone that follow me n help me to find out...hehe...tenkiu na... (◕‿◕)


nota hati: aku memang tak bersalah...divider tu yang bersalah okay...ngeeee...~seyes cam sakit hati sikit...tapi mungkin de musibah kan..gpun pengalaman pertama aku...so welcome to da new experience...pengalaman mengajar kita kan...dan disebabkan itu jugak laa semalaman aku jadik weng2 seketika...hohoh....

No comments: