Monday, June 14, 2010

lamunan terhenti..~

Alkisahnyer la kan...lepas jer cuti-cuti malaysia ritu..cik Eiza@zie neh x mengupdate blog...ohoh...itu lah aku ea...camni kisahnye..." kami ni tak berapa nk sempat n menyempat nk mengupdate pown..sorry morry laa yek...
sekarang ni macam-macam yang aku rasa..happy+syok+sedey..uhuk...ntah..prasaan ni senantiasa ada time2 cmneh..bila terkadang tu aku tlalu pikirkan something cmni laa...tapi aku tersangat2 hepy sebab mama senantiasa support aku..lately aku rasa aku btol2 rapat n tlalu rapat ngan mama smpaikan air mata neh menitis...bila aku pk tentang mama..n terkadang tu aku tataw cmna khidupan aku klo de something jdik kat mama...huhu...sungguh neh...bila aku tgk mama cam sedey je bila Dr. nk checkup mama buatkan aku cam sayu...aku cam dapat selami prasaan mama...tp aku cuba tahan n blagak cam biasa jaa..tamo bg mama sedey lagi...aku taw yang mama sedey lagi sal pemergian arwah Tok...mama terkilan tak dapat jaga arwah Tok disaat2 akhir...n aku teramatlaa terkilan sebab...aku tak ada disisi mama waktu tu...waktu mama amat2 memerlukan aku....masa tu aku kat shah alam kol 2 pagi aku dapat kol..abg aku kol btaw mama nk cakap...smbil abg aku kaco2...awat yg xtdo g neh..kul 2 pg..watpa..la bla3....hehe..(dia tataw adik dia jdik burung antu ngadap math stat tgh2 mlm...) sempatlaa sembang ngan mama....pastu kol 3 dpt g kol...sedey...dalam sebak2 yang tertahan, mama btaw juga aku...arwah dah xda...time tu aku jadik terkelu sangat2...sungguh..aku tataw cmna laa jdik cmni..lepas sejam br aku tersedar yang aku bukanlah bermimpi....time tu sumer flight sold out..aku tataw pe yg aku nk wat...terimbau balik wajah arwah masa aku balik kampung sensorang dr shah alam...arwah hepy sgt..wlo aku blk sat ja..arwah tgk ja aku makan..wlo time tu aku ajak skali makan...arwah pandang aku, aku tak paham maksud disebalik renungan arwah saat tu..klo la aku tahu..tapi sebelum balik sempat aku cium tgn n pipi arwah..sedar2 dah masuk subuh....lepas solat aku siapkan breakfast tuk housemate aku..(time tu masih blur...x nanges...ntah nape...cam kna smpuk sket...)..dhtu kak ina(housemate) aku antar aku g stesen bas...tp mmg aku tak dan nak balik kedah...semua tiket balik xda..da abes..so aku tpaksa duduk ja kat bas stesen..pastu aku tataw apa aku cari kat PKNS...time tu juga aku dapat kol dari cousin aku...yang cousin aku yang study s.alam meninggal kat klang...excident..warghhh.............................................................................................................
aku x sedar bila air mata aku menitis buat kali kedua...aku amat2 memerlukan seseorang kat sisi aku time tu...tp aku tataw cmna nk btaw apa yg terjadi...selama 2mggu aku mendiamkan diri dlm bilik..g klas blk klas...study2..................................

tersedar dari lamunan......ohh aku dah kat ofis...kheranan asal aku terimbau kembali saat2 yg dah berlalu...baru prasan mata aku de air...huhu..pepun aku doakan agar arwah tenang disana....Aminn..~

buat mama n baba...akak sayang sangat2 kat ma n ba....

No comments: