Monday, June 14, 2010

terpaku ku memandang mu....

erm..................da sekian lama blog A Tears with a Smile ni sepi..so ni aku kembali....kali ni laa kami@ ceq nk cerita tentang apa yang dah berlaku...hohoh....tersungguhlaa epy...kali ni sebab?? sebab aku dah de teman...wah2...yer laa...memang sungguh epy bila kita g mana jer de peneman...penghibur..masa nilah yang aku nanti-nantikan sejak dulu..tahun2010 membawa seribu makna buat aku..hanya dengan skali pandang ja dah membuatkan aku sendrik jatuh hati...tambah plak mama aku pun amat2 berkenan pilihan hati aku neh...sekarang ni mama dah tak kisah sebab tahu aku dh de peneman walo ke mana2 aku g...kat sini de aku masukkan skali gambar buah hati pengarang jantung aku ni....
@
@ @
@
@@
@
@@
@
@@
@
@@
@
@@
@
@ @
@
@ @
@
@ @
@
@ @
@
@ @
@
@@
taraaaaaaaaaaaaa...neh laa boypren kami naa....gambaq real tak dan nk snap..kui3...

No comments: