Wednesday, May 26, 2010

ketabahan sebelum berakhir

maaf laa...lepas je balik dari KL...macam2 yang terjadi so aku tak berkesampaian nk update blog neh....
actually time ni memang aku tak de mood sangat2...tapi aku masih tersenyum...sebabnye bagi aku senyuman tu penawar sgala duka + doa ...
- bos aku dah tekad nak p keja oversea... =(...ni memang berita mengejutkan...tapi aku doakan kebahagian buat keluarga n diri nya...mudah-mudahan bos aku dapat sesuaikan diri ngan keadaan sana...
- balik ja aku nak kena wat checkup skali lagi, ni sebab aku injured ritu..macam2 appointment aku nak kena attend + keja yang aku kena rushing before july.....

something happened..& that thing is not good for everyone so i need to settle it 1st then hope everything will be fine...
- aku dapat bos baru julai neh...erm, jadik skop keja aku pun berubah...insy'Allah aku leh adapt ..~

"Ya Allah Ya Rahman....tabahkan la hati hambaMu ini menempuhi segala ujian...Amin" ~

ada certain tu buatkan aku jadik tak menentu..confident level aku going down seketika...memang sukar sangat-sangat aku nak bangkit bila ujian bertubi2 datang tapi aku taw ada lagi orang yang ujiannya lagi berat dipikul, aku akan bangkittt...aku tak habis lagi berbakti pada ibu bapa aku...aku akan pegang janji aku pada mama...
"Setiap Kisah dalam 1 WAJAH...Setiap Makna dalam 1 KATA....."
*Biar apa pn trjadi..pengalaman manis ke pahit..hadapi dengan senyuman... ✖‿✖

2 comments:

Frodo Baggins said...

>>__<<

WOOOOOHAAAAAA
pahit jgn terus dibuang
keh3x ~ kuat!!
bos lama lu tgh kejar impian
kita doakan beliau.

eiza said...

a'a...senantiasa doakan ksejahteraa org sekeliling...
ngah cuba menguatkan diri...neh..huhu...
leh taw spe neh....fordo baggins...ermmmm...saspen aih