Friday, May 14, 2010

yeeaahoooo.....nak balik kampung..lalala...oh kedah nanti kan ketibaan beta yer..oops..sasul lak dah...aicece....meh nk crita meh...kedah ni kampung halaman sebelah mama...so kali ni aku balik aku de plan ngan mak ndak aku...nak g merantaw jap..nantilaa...klo jadik..aku story mory..ni nak sambung wat kje ofis jap..sbelum balik...."i cuti u...slasa br i masuk opis..." ngade2 laks...

sempat gak td ber webcam ngan cousin comei + encem..danish...sat ja dah 5thn...besar dah adik akak neh....~(oops asal..aku ru pasan gigi depan danish ilang dua ea....aiseyman new style ke hape...) aku tunjuk gigi aku...sambil2 tnya...gigi mna??? malu2 meow lak dia...senyum2 tutup gigi...plus mama dia pn tgelak daa.....haha...

psst: okeslaa yer....i need to go now...daa...t i update laen eh.............^_^