Thursday, May 13, 2010

moody...+ shrekk...

Alkesahnyer la kan....hari ni agak moody..tp aku leh g senyum..hohoh...asal eh..dalam dok hangen leh senyum2..ayoyoo masalah betul daa....=)...mne tak nyer...aku kuar jap de discussion ngan prof. taw2 dalam bilik time masuk je tgk2 barang terusik..hah...ni 1 hal jugak la kan..tak elok kaco2 barang org + amek tanpa mntak izin dulu kan....(sabaq2...huhu...aku marah dlm ati jer..xsmpai ati lak nk mrh kt org tu)http://www.smileycodes.info.....memang rasa cam nak marah je neh+nak nanges kuat2 pown ade sebab takleh marah..kui3...tambah lak taw yang tempat aku diselongkar...isk2....da beso2 pown maen selongkar harta menda orang ke...kalau nak apela salahnye tunggu aku balik opis dulu kan...(seb bek tak bertukar jd SHREK..)then arini memang laa pening lalat..dek minyak attar yang salah sorang ahli tu sembur 1 bilik...(igt freshner ke hape neh.....da macam pertandingan sembur mnyembur perfume je neh lately..) ayoyo..ini macam pun ada ka...aku betoi2 pening ...lalat pown tak pening ini macam woo..hehe...abes je opis hour...aku pun singgah laa bengkel keta abg aku...ingatkan kak ipar aku temankan abg aku neh...yer laa kan hubby dia...alih2 kak ipar aku dh lik umah daa...sian lak tgk abg aku dok pulun wat keta...aisey, dia laa tauke dia laa pkerja....hua3...tambah lak adik aku no3 tu tak mai arini...makin body bz laa dia....rasa cam nak tolong jaa..tapiiii...sat aku rasa bukan takat keta tu leh speed..siap terbang g ada laa kot..tupun kalau aku yang tolong laa kan...haha....last2 abg aku suh jaa dok diam2 ngadap laptop.....(ala2 tauke...gitu..aicece)

ni laa yang nak story mory neh...dah ngadap laptop ni..ligat jaa tangan aku klik2...blog jiran tetangga...maka dapat laa aku lawat melawati blog mlog neh...hehe...lawak pun ada bila aku baca blog2 dorang ni...scara tak langsung...aku dapat sahabat.....dalam neh..wahhh..cam besh je bunyik...
adoiyaii..dah kol 10pm..dok ada lagi kat workshop neh.....bila tahun laa nak balik umah neh.......dahlaa mama kol..rso kot aku tak balik2..hehe...ni abg sulung aku nye keja neh....

psst: maceh yer pada yg follow me....i'll follow u..http://www.smileycodes.info

No comments: