Monday, May 10, 2010

Saya telah Ditag Oleh Dakulala
makna kata kenalaa mnjawabnye ea...huh igt kan soklan marvelous ke pe ke saspenda je..aisey..
Peraturannya :-lebih sukar daripada yang di lihat..

buat salinan nota anda sendiri..
Padamkan Jawapan saya...
hantarkan tags anda kepada dua puluh ( 20 ) orang..
mulakan dengan nama anda untuk menjawab setiap soalan berikutnya....
harus di tuliskan yang benar .. sebenarnya ...
mesti kena buat ...jika orang pertama telah mengunakan jawapan itu, anda harus mengunakan jawapan yang berbeza dari dia...jawapan anda tidak boleh diulang-ulang..( cannot use any words twice )
Anda tidak boleh menggunakan nama anda untuk anak / soalan nama gadis ( you can't use you name for the boy / girl name question ) if you understand this words,( i'am just follow qellissa words )hehehe
Ni hadiah yang
dakulala bagi
kredit goes to google.... kredit pergi ke google .. n me=p (cbuk je)

Soalan Dan Jawapan :-

Siapa Nama Anda : eiza..(tak wat syarat pun full name kan..ekeke.. =p)
Perkataan Empat huruf : aice...
Nama Anak Lelaki : Haikal...( ske gila nama ni...)
Nama Anak Perempuan : Balqis (ni ske gak tp hentam je laa...asal jwb eh)
Pekerjaan Anda : Student + staf (besa2 jaa..kuli...huhu )
Warna Kegemaran : PURPLE dan PINK
Sesuatu yang anda pakai : Seluar Jeans t-shirt +tudung...(wajib ..)
Makanan : hentam je...tak kesah...nak masak sndrik..
Sesuatu Yang Ditemui Di bilik Mandi : anak menakan lipass....!!!
Tempat : nak buh mane eh...tempat pe...keja ke study ke...ke honeymoon...ahaks..=p (ok2...paris, uk, korea..-ni mmg nakkk p sgt2...hehe)
Alasan Kerana Terlambat :alasan time study dlu..hehe silap klas daa....then skrg ni..tlupa bwak kunci bilik...hehe
Sesuatu yang membuat anda menjerit : ohh..bab kucing tetbe datang n menggatal..lipas...gagaga...seyes oo..fobia+gelis..waa....cam dlu2 siap pegang kuali ngan sudip gara2 lipas..hehe....
Tajuk Filem Kegemaran Anda : Transformer (tapi aku tak minat megan fox okay...minat transformer je...robot nye tu...)
Sesuatu Yang Anda minum : fresh oyen...carrot susu...
Kumpulan Muzik : Sixth sense, indie band....lagu yg kena ngan jiwa aku neh...
Binatang Kegemaran : ikan...(terbayang2 aku membela ikan kat ofis aku neh...wah...ari2 aku ckp ngan ikan tu..hohoh..)
Nama Jalan : Jalan Tadisma
Nama Jenis Kereta : myvi SE....(huhu....tp lately aku minat suzuki swift...cun abeh woo)
pinjam bunga yea..gatai2 je nak letak..


No comments: