Monday, May 10, 2010

hati oohhh...hatiii.........

erm..sekarang neh....aku ntahlaa...seyes woo sebak je...kekadang tu terbit rasa bersalah gila2 bila aku sendiri yang terpaksa membuat keputusan yang bakal menentukan soal kebahagiaan diri aku..walau aku sendiri kurang pasti...sama ada keputusan yang dibuat itu wajar atau sebaliknya tapi soal hati bukan boleh main paksa2 kan....ianya memang rumit...pabila tersepit antara kasihan, simpati antara hubungan saudara yang melibatkan soal hati dan perasaan.....akhirnya satu keputusan yang muktamad telah diputuskan...dan alhamdulillah keputusan itu disokong mak ayah aku walau ada juga yang ingin membantah....(kenapa nak bantah...sedangkan ianya demi kebahagiaan aku kan...so biar aku yang decide...kalau nak sangat sokong p la kwen ngn orang tu kan...hangen nampak...dak aih...cool2)yang pasti ianya bukan sekarang...banyak lagi tanggungjawab aku yang tak terlaksana..biarlah aku berbakti pada ma n ba aku...namun aku juga tak menolak andai tiba saat itu..~


kepada insan itu...

maafkan aku...seandainya aku membuat dirimu hampa...kita hanya saudara dan akan kekal sebagai saudara.. suatu hubungan yang telah terjalin dari dulu dari ibu2....hanya itu kata putus dariku...walau terbit rasa bersalah pada orang tua mu yang aku kasihi spt ibuku sendiri...maaf hanya itu yang dapat aku ungkapkan.....


dan kepada seseorang...

kalau dulu...aku menanti jawapan darimu....ku tunggu..penuh harapan dan kesetiaan wlo ko dan aku tak pernah bsuara...aku telah memlengkapkan penantianku dengan jawapan ku...terjawab sudah....ku harap dirimu bahagia...kita hanya KAWAN selamanya....ya hanya itu kata putus dariku...tiada lagi harapan dan penantian..kerana egomu sendiri...aku mohon maaf andai aku yang salah tafsiran...berakhir semuanya....aku sedar kita jauh beza~terima kasih kerna kau telah membuatkan senyuman ku yang dulu pudar mekar semula sebelum kau menghilang...wahai teman..
"teman biasa..."~~~lalala...



psst: pening ah....lately...gila2 aku pun blur wei tersepit kat tengah2....adoiyaii...naseb2 haha...tapi terror gak aku wat ayat atas naa walaweyh..hehe..layan blues la plak dah...aicece =)

No comments: