Wednesday, May 5, 2010

serangan...kenduri.....

kan da cakap...kalau da start ngan penyakit "M" ni...bsawang laa blog aku neh...hehe...

ala...bukan nye nak biar tak ber'update... lately macam-macam terjadi.. aku ngan family aku...ma,abg,kak ipar n aku p laa 1kenduri ni...dah balik kitorang g beli barang2 baby untuk bakal anak menakan aku neh..aicece...auntie okay..ahaks...dahtu malamnya dok survey restoren ikan bakar...yg da target nye tempat tutup plak dah...ouh sungguh cian aih...perut pun time tu kriuk tong ting....mcm2...bunyi daa...lastly kitorang singgah kat gelugor nye ikan bakar lebih kurang kol 11lebih pm..(oops kalori2...haha...i dont mind ok..ngada je lebih..kui3)

nak dijadikan ceritanya laa kan..sampai umah..da kenyang so layan tido la kan ..sungguh laa nyenyak...ntah tetiba perut aku..main raja segala drum lak dah...berkungfu ke hape ntah...seyes wooo......(tapi aku tetap tak henjak g toilet..gara2 tlalu berani..hehe) so dok posing macam2 style...dah nak kat kol 5lbh am...aku membranikan diri gak...memang kritikal neh...ntah berapa kali aku masuk kuar toilet ntah...kiranya bukan aku sorang ja kena...abes abg,ma,kak aku pun kena.....sungguh sadis wooo...dan ianya salah satu penyebab kak ipar aku admit kat hospital bersalin coz mengalami ketengangan perut dan mybe akan effect kat baby...=(..cian baby..oops silap lak...cian sis...hehe sampai laa hari ni sis dok kat wad lagi...Dr...suruh p jalan2...amek angin ka buang angin ka..kan....
erm..semalam lak...masuk ja opis pagi2...ngan muka agak ngantuks cket...tau2 terus celik bila tpandangkan inbox emel aku...from berlin tu..oh my God..hehe...hengatkan aku ter'lost contact ngan member aku tu...alih2 dak...walawey...tharu neh...da gak yang ingatkan diri ini...aicece ...
ni laa clare n Elsa ...comei kan...
wah...ni gambar mama time sayang Elsa...alolo...manja dak neh..seb bek ngan aku pun dia tak nanges..siap gelak2...g...comei ahh....
apalaa yang Elsa sembang kan tu ek...siap dengan tangan2 lagik...
Clare invite aku p sana...ohh europe tu, aisey bila laa aku nk menyinggah kat sana ...ea...iye tak iye jaa...Insy'Allah...tapi baby dia Elsa sungguh comel...dengan blue eyes n sometime change to hazel..erm...tp betoi woo...bila tgk biru...sat2 hazel lak dah...at the same time..wah...(sungguh uniknya ciptaan yang maha Esa).....

No comments: