Tuesday, May 11, 2010

bila musim kenduri

erm...rindu gila nak balik kedah...padahal baru last week ja aku balik ngan family aku kan...tapi tu la macam sat sangat masa berlalu..sampai tak sempat nak p mana2...tambahan plak kenduri sedara mara aku da 2 kat belah kedah..so macam wajib ja kena p dua2..satu belah ma n satu g belah ba...belah ma okes jaa ...cuma asal banyak lak soklan2 yang asyik aku je yg tkena eh..seb bek laa aku ni jnis slumberland bedal jawab jerk..kui3..naseb ler...(mama aku sinyum2 lak tgk anak dara dia tkial2 jawab soklan cepu emas gitu...)
picture atas ni time kitorang on da way nak g kenduri..aku ngan kak ipar aku tu....hehe....

kenduri belah mama tu berlangsung kat kuala kedah...n belah baba dorang wat kat Kolej Universiti Islam Negeri (KUIN) Dewan Sultan Abdul Halim Muadzam Syah..memang besh abes laa...last kenduri ni kat dewan ni aku dapat gift lagi..special gift...roses sejambak..erm..abes tangan aku luka tkena duri...takpa demi bunga ni kan..hehe..tapi tu laa syoklaa gak kan...wlopun hari tu adalah hari yang aku sendiri cam sebak sket dlm happy..hah berbalik sal bunga neh, time tak dapat lagi tu eksyen sket..bila dah dapat bunga tu..siap jaga..asyik dok pegang jaa...(haha lawak lak...)...then pastu singgah g sungai petani, umah acik jap...then balik semula penang....home sweet home...
psst: tak sabar nak balik kedah jumaat neh...kali ni nak p umah mak ndak aku lak sebelum bertolak g kl..flight pagi sabtu..takot terbabas tdo jer..hehe...aku off keja kot belah jumaat petang ..ter excited lebey lak aku neh....windu giler kat tasek shah alam tu n tok kura..yang slalu aku tgk kat tasek tu...(haha...da lekat nama "tok kura" tu daa..)

No comments: