Sunday, April 18, 2010

pagi =2 lagi aku da siap2 temankan ma g pasar beli bebarang...then sempat g tesco extra lak nak beli sket g barang....adoiiyaii memang agak kpanasan sket rini...balik je umah de tamu lak datang walau agak penat tamu WAJIB dilayan kan...so today kami ...aku ,mama,k.ipar tolong2 kat dapur bkn apa....tolong kemas2 apa yang patut...kira hari ni wat tom yamlaa...yum2...memanglaa sat ja pun tak lama mana tapi bcoz of we late...dahlaa balik dari tesco dah nak kol 2 ptg..so agak kelam kabutlaa sket kan..nak kemas2 la..itulaa inilaa...
malam lak syok plak dah layan crita "Hantu kek" hehe memang pelik aa tajuk tapi aisey memang besh aa sebabnya aku pun salah sorang pggemar cup cake neh....bukan ske makan tapi mmg ter "xcited nak blajar design comei2 tu...ahaks...spe laa nak jadik sifu aku ni.....ye2 je aku ni..hehe....

okeslaa .. t laa len kali aku trasa free akan aku masukkan pict cuppies yang de nama aku...actually tu gift dari kak lisa...time kat dept lama dulu...memang comei n syg lak aku nak makan...kalau tak salah aku aku tamo makan ...nak simpan je..hehe...siap kna ugut..kalau aku tamo makan t dorang makan yg de nama aku nye ru taw... =p..
da ngantuk lak dah k laa......daaa....

No comments: