Monday, April 19, 2010

Ahad lepas....erm memang besh ah..aku dapat bkenalan ngan sebuah family ni kat kulim...mak cik, pak cik, Dr. Ina n anak dia..haha pertemuan yang tak plan pun kebetulan kot, nak hantar dorang g kulim time tu ngan member aku...alih2 aku ni yang tak mengenali mereka scra tak langsung mngenali n macam laa peptah "tak kenal maka tak cinta" " tak jumpa maka tak taw"...lbh2 lak aku..haha...tp aritu memang besh ahh...layanan pun mesra alam je kan...thanks yea...especially mak cik ..yang treat aku mcm anak dia jaa....sayu lak rasa hati ni nak balik time mak cik peluk aku n jemput family aku ke sana...sedey nyaa...(muka mak cik n pak cik pun cam sedey jerk..)pepun thanks kat member aku neh...walaupun tak plan pepun scara kebetulan tapi syukur semua bjalan ngan lancar..n aku pun dah tpikat ngan mak cik n pak cik...(da mcm jdik kluarga laks) =p mana tak nye betoi2 rasa slesa bila mak cik pegang aku...haha..aku pun tataw nape...tambah2 bila mak cik melawak ngan aku n masuk sembang2 kt bilik time aku dok terkial2 cari mne laa arah kiblat neh...alahai..pepun maseh na mak cik..mak cik masak sedap laa...hehe..erm..kan scara tak langsung eratkan ukhwah sesama saudara kan...

then balik aku n liau sempat g tesco beli bahan2 nak masak....sambil2 aku layan aiskrim mcd..ohh noo..ble lak laa aku layan aiskrim mcd neh....taw2 je aku sedang memegang plastic spoon tu..aiyakkk....

No comments: