Thursday, April 15, 2010

memory cuti2 chinese new year

masa ni dok belek2 foto barula pasan yang ada kenangan percutian sempena tahun baru cina tahun ni...aku,adik,abg n k.ipar jalan2 g Jitra umah mak ndak aku...memang laa macam2 program lak yang sempat kami lakukan hehe....pepun memang besh aa...kali ni...

ni gambar adik n abg aku dengan cousin aku yang paling comei ni... =p....time makan dialaa yang laju..isk3...takpe2 comei nye pasal kan...

ni la mak ndak aku yang dari dulu mmg femes ngan paggilan dia...k.ida masa aku kecik2...hehe...skunk ni dah bakal nek pangkat jadik tok....alahai tok muda a.k.a nanny...

ni kak ipar ngan abang aku..time ni kak ipar aku ngandung 4 bulan..skrang ni dah masuk 6 bulan...cepat tol masa berlalu..alamaks...aku pasni jadik mak ngah laa...eh silap auntie okes...ngeh3... alahai..basah aku time ni gara2 anish...danish neh dalam dok takot2 pepatung tu..ni lak masa kitorang = aku, keluarga pak ndak, syada n yusra....ni kat tasik jitra....kami p waktu petang memang best sebab kami pilih bot kayuh tu ala2 basikal gitu....3 buah..then kami combined tiga2 ngan tangan pegang bot 1 sama lain..."Pe yang penting kerjasama"

wah2....sweet gitu....memangla lawak bila bot kami berlanggar ngan pulau2 kecik n pokok2 yang ada...kaki pun dah penat mengayuh sempat lagi senyum gelak2...memang riuhlaa semua pakat tengok ja kami time tu..happening sungguhlaa....walau penat tapi best sebab ianya juga adalah sebahagian dari senaman kan...senaman kaki...ehehe....
nilaa kenangan sebelum kami naek ke darat..hehe...gayat gak laa cam blur2 sket...pning lalat oo

alolo....tomeinyaaa dia...time ni aku agak Dini Qistina Auliya a.k.a dini da letih n ngantuk tapi rupanya tak...sempat g maen kejar2 ngan arnab...pas letak ja botol..abeslaa ngan layang + arnab...n bubble....tak larat da nak ngejar ...last2 arnab tu lak yg kejar aku..hohoh....

Finally....ni laa yang sempat aku abadikan dalam fon aku...kenangan masa cuti2 ngan sedara mara baru2 ni...luv u all...^_^

psst: patotnye petang tu kami da bertolak balik ke penang alih2 kansel lak....gara2 kpenatan n ketiduran....so postpone balik keesokan pagi...

2 comments:

Raji and Yeen said...

hohoh best nyer cuti ngn family ramai2 ;D
tang mana tuh sume? penang gop ke?

eiza said...

hehe...tu kan area kedah...belah jitra besh woo....bukit uang n tasik area jitra....=P