Monday, January 4, 2010

Epy NeW YeAr...2010


salam.....happy new year...2010..sat nya masa berlalu..aisey...taw dh masuk 2010...umur aku pun dh menjangkau ehem..ehem....(mna leh btaw kat sni woo...)erm..byk laa gak gambar yg aku nk publish kali ni...cuma tak berkesempatan lagi...gambar aktiviti2 aku masa penghujung dec 09...dulu2...aicece bunyi mcm dh lama padahal baru ja minggu lepas...

err...new year ...aku sambut katna ek..??haa depan tv...dhtu aku tlelap ...hohoo..semangat new year btl tu..harap2 kali tahun ni bakal merubah segalanya...lebih baik dari tahun sebelumnya...Amin...~

Minggu pertama bekerja ditahun baru ni, memang aa agak malas sket...almaklum bila dh penyakit M aku neh melanda abes aaa....minggu ni yang agak bz pun...banyaklaa plak dh menda nk kena settle...haa lupa..hari ni aa 1st day aku masuk opis sempena thn 2010 ni...dengan mood yang agak2 epy woo..semangat gitu....alih2 muka ngantuk..hoho...eh okes laa rasanya takat ni ja laa yaa...nanti2 kalo aku neh rajin nk boh (letak) pict2 tu t aku letak eh.....now time for sleep...be a sleeping beauty..hoho..pasan aa wei.... =)

No comments: