Friday, January 22, 2010

i'm back 2 blog home...

alooo....i'm back....
kemalasan melanda plak dah akhir2 neh...banyak menda nk settle n x settle lg...
mggu ni aku dapat plepasan slama 3 hari.....n 3hari ni juga aku isikan dengan perancangan g dh diplan....huh.....memang tak disangka bad thing happened during this early of the month...tak sngka tapi slamat laa aku tak cepat melatah kan....alhamdulillah ada juga good thing awal tahun ni....hehehe...suspen sket...blom sampai masa aku rasa nk btaw ape yg tjadi...hoho =p...
erm.....planning dr orang2 kesayangan aku...lak tu...iye2 je dorang neh kan....
cepat sungguh masa berlalu ek...mcm2 dh tjadi...pejam celik umo aku pn dh meningkat slmtlaa aku neh awet muda g...owg ckp cam umo 21...sweet 21 gitu haha pasan.......
alahai umo oooo umo.......a;a planning neh kna da ....plan tuk masa mndatang.....insy'Allah..pelan2 aku dok kumpul2.....tuk msa mndtg....
byk menda aku tpkir nk wat tppp........
n pe yg dh tjdi last year adalah kenangan yg mmg akan tpahat dlm hati aku neh...walaupun kenangan tu mmg indah tp da gurisan ksedihan juga.......semua dh berubah selepas keputusan dh dibuat...dan MENGAPA....APA YG DH BLAKU....masih mnjadi misteri smpai laa sekrang neh...yang kekdg menjadi tanda tanya.....tmasuklaa aku neh....
erk...tengok....apa laa yg aku dok merap neh...hee.....abes kemas n mkn2.....tgerak nk tulis blog plak....then merapu ja kja...aiceh...heee.....sabaq ja laa....ok laa...len kali aku rajin2 kan diri tulis lg ek.....sowie ea blog....lama x jenguk..hohoh........

No comments: