Sunday, December 20, 2009

huh...kepenatan sket..gara2 hari ni aku bawak adik sepupu aku gi seberang perai sesaja jejalan...aku bawak atie atau dengan panggilan manja "omey".sempat gak laa aku singgah poly jap..kebetulan esok ada sukan kementerian kt sne...jadi aku lepak jap kat bilik gerakan pelajar MPP dengan adik2 junior aku...windu aa dorg...x sngka dorang pn dh tamat pengajian..sekejap je masa berlalu ea....
erm..td masa atas feri memang agak klakar...bila da mamat ni dok sibuk2 tanya aku dok mana...pe no tepon aku...siap btaw yg dia dok kulim...dengan penuh kyakinan aku btaw aa aku dok london...hah amek ko... (padahal aku time tu dok layan mp3 aku...mmg aa aku x fokus sgt kt dak tu..malasss...)..haih...slamatlaa aku bawak omey temankan..balik agak tlewat sikit smpai umah gara2 feri malam mmg agak lambat..atas feri lg skali pn tjadik satu adegan..huh..tp memang penuh orang akhir2 ni..kot p pesta penang tak pown sebab car prix yang diadakan kat padang kota kot...tu yang jalan sumer mmg jem...erm..memang dah agak letih n ngantuk sket....okeslaa klo da idea lg t aa aku tulih naa...da penat n pk n taip...huhu..k...daa...


missing someone...~

No comments: