Monday, December 21, 2009

erm...setelah 3 hari aku bcuti...sempena Maal Hijrah + weekend...arini stat aa aku kna masuk kja...hampeh...dtg jerk..tgk kt ares opis ...xde owng...erk...pesal neh...alih2..aku sorg je yg sememangnye rajin bekerja...oh tidakkkk....dh aa bos aku p outstation, yg sorg g staff neh asyik suka suki jerk tak mai...aisey...dimanakah hdpon aku neh...alamaks...tertggal di umah laks...camna neh...sat marka tepon satg...abes aa aku...(haha bila la plak aku da marka neh...merapu ja lbey... ;p)
penat.. oh..penat...smalam tdo agak lambat aa..lepaks dlm bilik abg n k.ipar aku...bkumpul ramai2..sampai kol 2pg plus sakit peyot kol 3,4 pg ...ni gara2 aku makan rojak buah masa dok lepak ngn abg n k.ipar aku kt queensbay...plan nk g tgk Avatar alih2 tiket lak da abes...alahai pe nk wat kan...so aku beriya2 ajak aa abg aku neh g tepi pantai tu.....kitorang berempat...aku,adik spupu aku, abg n k.ipar...wah2....akhir2 ni ...banyak la plak aktiviti aku di hari minggu...skrg ni byk ngn family aa...abg aku satu hal ...klo dh dia ajak aku p memna...lastly aku tamo ikut...sah2 mmg dia tak mo p tempat yg dia plan nk p nya...hehe kira nya aku ni vvip aa....klo aku tak dak...so program x menjadi..tengok ..betapa pentingnya aku neh...ahaks.....
oh abang....aku sowg neh...nk jadik bapak dh ea...eh.....alamaks....bmakna aku pown dh nak jadik acik aa...oh ... a.k.a mak ngah...
klakar2 ....mna tak nya...dh nk jadi bapak owg pown..abg aku neh leh lg slumberland.....main kat pesta tu...haha...tmasuklaa aku...so kira aku ngan abg main skali aa...top gun, challenger laa...kereta langgar tu aa...pe ntah nama menda tuh....mmg klakar..n enjoy...kali neh...

k aa....dah tamo bcerita dah....ngantuks pn da kat opis neh....mybe half day kot..oh peyot ku sakit tp lapar nasik ayam la plak..huhu suka suki jerk....

No comments: