Saturday, December 19, 2009

malam ni aku betul nantikan citer tu..mcm besh jerk..."Kekasih is Setan" lakonan Intan Ladyana ngn nik...erm mmg sedey sket tp mcm klakar gak aa....jln cter dia hampir2 nak sama ngan citer aku ngan mmber yang mmg agak rapat msa study dlu...tp ktorang taklaa bercinta ek...just fren not more than that...tp mmg cter nk sama haha...ble tgk mmg teringat aa aku ngn mmber aku neh...tp ktorg tetap kawan until now...itulah nilai persahabatan kitorang....di awal pkenalan yang memang aku btl2 tak suka dgn oragnya,perwatakannya..dan segalanya..tapi finally dialaa yang snantiasa bagi sokongan disamping tolong aku pabila aku lalui detik sukar...sebuah persahabatan...azie doakan ko bahagia n bjaya...

a'a lupa lak...mlm ni mmg aku hanya dpt nengok citer ni kejap je...coz sblm tu aku kena g balai polis...gara2 hfon abg aku tertinggal...aisey..sian abg aku kna langgar dari belakang...syukur aa tak de pape....ish2...bila sampai je balai, aku dikenakan dgn salah sorang pegwai neh..haha...dia tunjuk mne satu hfon abg aku...(sdgkan kdua2 nya bukan...n tu hfon dia...) tp selamat aa sal dia aa aku dapat balik fon abg aku tu...maseh bro..~
asal ea...malam ni aku tak leh nak lelap sgt...huh...got something but i'm not sure what;s that...huh..missing someone kot...huhu....uiks..dah2 ler...mcm da ngantuks dah...dah kol 3 lbh neh...k..ea...nite n morning...~


"ceria + epy"= cool ....xtaw nk tulih pe dh neh.. ;p

No comments: