Sunday, July 19, 2009

thanx for da all.....

Ni gambar aku ngan student uitm kt shah alam n yg dah pencen jadik student.....time ni aku,zairul, kak aisaha kt SACC Mall kalo tak salah aku...ktorang celebrate besday k.aisha...epy besday...oops...slmt ari tua..

me n jie a.k.a ibu..haha....raja yg ckp ek...

ni sempat lg ktorang posing.padahal kedai dh nk tutup tinggai ktorang je..abes aa pkerja kdai tu nengok ktorg..hehe..mcm2 pe'e tul..haha pepn malam tu enjoy gemukkan badan...smpai knyang n ngantuks... kolestrol...hee~
ni lak kt mid...catshow...~

alkisah baby ni ngah nangis...bila aku pandang jer dia senyap n siap senyum lg..haha...so ayah dia pun tsenyum, mama dia g mek tiket..haha...dia nk suh aku dukung aa tu...alolo...alih2 masuk dlm catshow tu..tjmpa lg lak baby comei neh..so aku pun pe lg...kamera...jeng3..pndai laa baby ni posing gaks...

ni dlm toilet yg dorang ngah wat pameran n jualan kat midvalley...suka suki jer aku ngn jie masuk dlm neh...pepn best sgt coz saat ni laa aku mula close ngan jie, zairul, ngan raja...haha cerita sebalik cerita...waah...btambah koleksi kekwanku....

thanx yea kat korang sumer.....thanx pangsapuri baiduri tempat mmber2 aku stay n tmpat aku g ngaco dorg...hee~

No comments: