Sunday, July 19, 2009

erm...hari ni, aku g gurney ngan prangin mall semata2 nk cari buku SPSS...aisey..smangat keja lak...,tp tanpa di sangka da laa sorang mamat ni dok p mai p mai..alih2 dia mai kat aku...wat2 konon p mai sna sni... wat2 tanya lak..erm cam knai jaa tp ktna eh....awai2 aku leh lg diam je...sbb mmg aku da cam pun..ni laa org yg kaco aku semalm...aku dgn slumber land ckp eh silap org laa kot..sbb mmg aku betoi2 tak kenal...haih...paling benggang sgt bila aku g level atas n aku turun bwh mamat ni dok ikut...dlm kepala otak aku...blur da..igt klo tjmpa bro memna kaa nk suh jd bf angkat aku jap..smpai laa aku siap smbunyi2 blkng pintu...lg...haih...tgk2 dia blkng aku..waa....mati aku kali ni...lastly aku masuk smbunyi dlm 1 kedai neh siap tlanagar2 org lg..chinese guy n malay guy tu bantu aku...aku dok dlm kdai tu dlm sejam gaklaa...idak msti mamat senget tu ikut jaa aku...haih...siap ajak g tgk wayang laa g minum laa...ntah pape...ni gara2 dia kco2 aku 2 hari sudah kt traffic light aa neh... muka aku yg ditutup ngn cover helmet..hampir sharian laa aku dok kt mall tu...haih....nek lenguh tul kaki aku time tu...waa.....pasneh klo aku nk g ...aku bwak aa bodyguard kaa....PA ka..hehe..prasan daa....k..laa aku pn nk kja sok...cam ngantuks lak....k eh....sekian laa alkisah aku dengan mamat senget tu...eh mamat mangkuk tingkat tu..

No comments: