Wednesday, July 22, 2009

semalam 21 july 2009 ...junior aku blepas tuk ke sarawak dulu kemudian ke australia.., tak sempat aku kejar...coz dari ofis aku terus g airport tapi pe kan daya...waaa.....aku , qilah ngan nora tak sempat nk jumpa musyi..kitorang sempat bcakap di fon ja..haih...masa on da way nk p airport tu, da sorang chinese woman ni nek moto..alih2 da peragut kat belakang aku tu ragut posh beg dia...mungkin sebab tkejut ke apa ka dia tak prasan langsung no plat mamat moto tu...dia lak kejar aku smpai kat fly over nak p airport dia hon dan mntak aku stop jap...rpenye dia nk tanya aku nampak tak orang yang ragut dia..aiya...sudah sah2 laa aku tak nampak coz peragut tu kan ka dok belakang aku time kat traffic light..ish2..sian lak aku tengok dia, dia pinjam fon aku tuk kol kawan dia...dan ni gak salah satu sebab musababnye aku tak sempat kejar junior aku tu sbelum dia naik flight..huhu...erm..kekadang aku terpikir pe nak jadi hari2 mendatang ni...tahun ni ja macam2 da jadik...suka duka..yang tak pernah aku terpikir n rancang pun jadik...ujian dan cabaran..orang yang aku sayang dan kekawan...sumer laa...pepun doakanlaa buat arwah..al-fatihah....semalam 21 july 2009 ...junior aku blepas tuk ke sarawak dulu kemudia ke australia.., tak sempat aku kejar...coz dari ofis aku terus g airport tapi pe kan daya...aku , qilah ngan nora tak sempat nk jumpa musyi..kitorang sempat bcakap di fon ja..haih...masa on da way nk p airport tu, da sorang chinese woman ni nek moto..alih2 da peragut kat belakang aku tu ragut posh beg dia...mungkin sebab tkejut ke apa ka dia tak prasan langsung no plat mamat moto tu...dia lak kejar aku smpai kat fly over nak p airport dia hon dan mntak aku stop jap...rpenye dia nk tanya aku nampak tak orang yang ragut dia..aiya...sudah sah2 laa aku tak nampak coz peragut tu kan ka dok belakang aku time kat traffic light..ish2..sian lak aku tengok dia, dia pinjam fon aku tuk kol kawan dia...dan ni gak salah satu sebab musabab aku tak sempat kejar junior aku tu sbelum dia naik flight..huhu...erm..kekadang aku terpikir pe nak jadi hari2 mendatang ni...tahun ni ja macam2 da jadik...suka duka..yang tak pernah aku terpikir n rancang pun jadik...ujian dan cabaran..orang yang aku sayang dan kekawan...sumer laa...pepun doakanlaa buat arwah..al-fatihah....

No comments: