Friday, July 13, 2012

Pelangi yang comel

Alhamdulillah sangat-sangat sekarang ni aku hepy dengan life aku......walo pon ada kala nya berbagai ujian aku tempuhi...sedihla kan...yer la segala yang dah dirancang beberapa tahun sudah macam tak menjadi...banyak yang jadik membuatkan aku sendiri jadi tawar macam kurang gula...seb baik la muka aku ni manis..oops  aku doakan dia bahagia dengan baby boy dia...hehe comei apapun ikhlas dari hati ini doakan kebahagiaan si dia dan telah maafkan semua....buat yang sorang lagi tu maaf sangat-sangat tidak menyedari kehadiran dirimu sehingga kamu berlalu pergi barula diri ini tersedar dari mamai... haha...padan muka aku gak....dok frust...ngeh3

macam yang selalu kita dengar.."Allah berikan kita guruh dan petir untuk berikan kita pelangi yang comel" setiap yang berlaku ada hikmahnya dan berikan kita pengalaman hidup..

Banyak yang dah jadik dan ramai kenalan yang aku jumpa..banyak aktiviti yang kekadang buat aku sendiri letih..hehe...but i'm enjoy....

ni gambar masa ada lawatan universiti luar....dua-dua ni begitu rapat dengan aku..haha....memang kelakar bila kami berbicara macam ayam dan itik kekadang tu sebab dorang adalah pelajar indonesia ada beberapa loghat yang agak kurang jelas dengan percakapan/ bahasa malaysia ...apapun syukur sangat dengan kehidupan aku sekarang ni.... "Pelangi yang comel"

No comments: