Saturday, October 15, 2011

Asslammualaikum....
ke hadapan para bloggers yang baca blog ini..ngeh3...
okesla...hari ni aku buat lawatan kehormat di seberang perai pulau pinang....ingat nak singgah pasar malam...nampak gayanya macam x jadik jerk..huh...apekah...dan kenapakah......M..hehe.. :P

aku dapat rasakan asal la lately aku macam bersedih tahap frust cemtu...huh....okesla...maybe aku banyak sangat terkena tempias2 neh...muehehe..tempias ape eh....

tapi dari tempias itu aku dapat pengajaran bahawa dont let something just gone like that, if not u will regret it....erkk...teromputeh sket plak... ^_^...

bukan aku sorang je kot...yang pasti ramai diluar sinun2 yang kena menda yang sama jugak kan..kan......

tapi takpe la mungkin bukan nasib aku wat kali ni..tapi yang eloknya tu semangat aku kembali balik walo aku tetap rasa sedih tu masih bersisa....cuma aku jenis yang slumber cool kot..so aku fine jerk....yeahhhhh its me okay...

opportunity doesn't knock your door twice.... -_- so its happened to me again..coz of not notice about that...

When one door closes, another opens but we often look for so long and regretfully upon the closed door that we do not see the one which has opened for us...yes that time i'm blind

N the latest thing aku nye kerja da makin stabil.....alhamdulillah syukur sangat cuma aku nyer kerja berkaitan research tu yang banyak nak kena aku study...supaya nanti aku lebih upgrad...hehehek..~okesla aku ingat mau singgah satu tempat ni...mau nengok view pearl island....wahhh...syiok2..jom3



No comments: