Saturday, October 8, 2011

Alhamdulillah, setelah beberapa bulan aku berkhidmat sebagai staf tetap di salah sebuah intitusi pendidikan, aku sudah mula menyesuaikan diri dengan keadaan tempat kerja baru....walo pun kerja lama aku masih lg on, untuk part research
jerk...penat?? ohoh..a'a memang penat, sebabnya lepas jerk opis hour aku kna rushing g lab lak...tapi aku happy dengan keadaan sekarang......rasa syukur sesangat finally aku dapat apa yang aku aim walo ada lekuk2 sket...hekhek...walo masih ada rasa kosong kat diri aku ni...aku sendiri cuba untuk be my self yang before this lost somewhere...cuma ada dengan someone tu memang aku tak ready lagi kot atau dengan kata yang betulnya aku macam tak brapa ikhlas lagi nak berhubung sementara waktu...give me time okay....
Aku rasa belum tiba masa nya lagi untuk diri aku ini for "that" itu..(ntahla ape yang something tu ek...haha)....aku cuba untuk menstabilkan keadaan sekarang sebab kesantu masih ada...sebab aku dulu betul2 ikhlas menanti...sebabnya jarak kitorang yang jauh...tu yang tak dapat untuk aku terima hakikatnya...tapi hikmah sebalik ni semua ada sesuatu yang menanti aku...

ermmm................sekarang ni aku pun kekdg terkonpius akan sesuatu, nantilah kot2 kalo ada masa n kalo akau sendrik yang rajen untuk bercerita akan aku coretkan kat dlm neh....seyes weyh jam sekarang dh pukul 3.58 am waktu Malaysia..aku still tak bleh tido sedangkan sok pepagi aku dah kena bangun.........uwargghhh..pe kes ni
eh..ohoiii...~

detik2 camni aku mula la windu kat member2 aku..geng2 dak umah aku time kat shah alam dulu..btoi2 la windu korang neh...sorang tu jadik mak orang n sorang g dh mula berjinak2 dlm mekap artis ...ermm...baguss..kitorang neh dah jadik cam utara versus selatan bcoz of sorang kat kl, sorang kat perak...sorang g kat penang...pheauw...memangla takleh nak lepaking macam dlu2..leh jerk lepak dlm umah...sambil kemas almari...sambil tgk dvd..sambil makan2..n lepak dlm bilik masterking aku tuh...oho...i'm really miss dats moment la dear...~


ni salah sorang member aku yang stay kat area selatan tu...btl2 stylish n dia cool jerk...btl ah..walopun tgk version ayu gitu...tp dia la pling klas u...i lap u my dear fren..~takpe maybe ada hikmah utk both of us....kan...~
ni my luvely rumate, puan N...okes...dia ngan hubby dia...n baby they all...ohoh....i dh bergelar mama Eiza okes...seyes neh...cepat jerk masa berlalu sebab?? sebab time tu dorg ni br nk kenal2...tp tu la kan..dh jodoh...dah ada baby pun.....tompang hepy for both of u....Puan N ini..memang baek n close ngan aku..ntah ktorg ni btul2 cam dah mcm adek beradek...n hubby dia pun da mcm abg aku...erkkkk...hehe...coz dia pun rapat ngan aku yepp...tq for both of u...Puan N & En. A...for ur supporting last time, its special for me and really appreciated...huhu..(tharu lah..cian kami kan..kan...hihi)

No comments: