Tuesday, May 31, 2011

Suatu coretan ..hanyalah singgahan...

seketika suatu perasaan datang singgah seketika cuma...sayu sikit rasa hati ini...
doakan aku tuk tabah lupakan n hilangkan sumernya...aku tau dia pun bahagia..dan doa aku sememangnya tuk kebahagiaan beliau dan insan tersayang n bakal permata hati...tahniah dan semoga lebih banyak rezeki yang mendatang untuk dirinya...
Aku?? Insy'Allah dah ketentuan kita bukan untuk bersama namun kenangan itu tetap tergiang2...tetap singgah walo pun diri dah cuba untuk lupakan...maafkan aku...aku hanya sekadar insan biasa yang hanya tahu menunggu dan terus menunggu..menunggu tatkala diri sendiri yang terbiar melihat ianya terjadi..maafkan aku kerana tidak dapat hadir...aku tidak setabah itu..aku ada jalanku sendiri..Aku cuma manusia biasa yang ada naluri dan hanyalah seorang gadis biasa yang ada duka walopun senyuman terukir..gelak tawa menghiasi..Semoga pembelajaran ku dan pekerjaan ku diberkati serta usaha-usaha ku dirahmati yang Maha Esa... dan dipermudahkan segalanya...Amin....


No comments: