Tuesday, May 31, 2011


Salam selasa...

huh..memang padat gilos arini...
gara2 Road tax keta yang da expired n beberapa hal yang memerlukan aku untuk p mai p mai ke bank n ke insuran n ke JPJ n Bla3....huhu...

pepagi lagi aku kena jalankan duty aku untuk anto adik sepupu aku ke tempat praktikal...so pagi neh aku rembat jer Nouvo LC abang aku..ngeh3..tinggi la moto neh..sampaikan aku terjengket2 naek..huhu..tapi besh pown ada..ala2 vogue gitu...hehe..memandangkan Skut Yamaha Ego aku ituw majok2 manja n akibat tayar yg wat hal...aku maen redah jerk naek Nouvo LC...tapi aku syiok g naek LC je...cam lagik besh dari version nouvo neh..mungkin kalo laki2 naek nampak smart la kot...kalo aku naek...erkk..cam ala sporty sket2..sampai jerk ofis terus aku gerak g anto moto abang aku balik ke gtown n rembat Ego untuk settle2 hal2 berkaitan keta lak..semalam n arini memang aku bz settlekan segala bayaran itulah inilah iyolah..huh...n barulah aku tau yang ins. bagi Cermin keta itu penting...hehe..menurut pak cik yang kat tempat ins. tue sendrik cakap aku sendiri da layak untuk buat service berkenaan insurans2 neh...memandangkan aku dah ada Malaysia Ins. Cert. dan aku bleh jadik ejen...coz aku da lulus exam bagi ins. neh...muehehe...tapiii not dis time kot...mcm banyak sangat nk dikejar2...slow2 sudah beb...wat yang mana patut dulu yepp..~

dahtu lepas lunch baru aku masuk ofis ngan aman yer..huhu....dahtu bleh p
tetido lak..hukhuk...sedo2..da petang..haha..ape punya koje la neh..~
Bagi yang nak tau rupanyer Nouvo LC..ni hah gambonyer..huhuhu...tapi bila depan2 macam agak laen sket...~maap la yek ...i tak dapat nk post gambo terjengket2 itu..haish..malu ah...hukhuk..~so inilah gambo dari ms. google...~

No comments: