Friday, April 15, 2011

Cuti2 exam


ehem2.....Assalammualaikum...
arini aku dah mula cuti2 malaysia..eh eh...tak2...cuti sempena nak exam..fiushhh...aku dh amek cuti keja seminggu untuk presentation, final rep
ort....exam..bla bla bla....adehhh...memang la kan..kalo aku tak amek cuti sure2 aku dah macam lipas kudung kat ofis aku tue..hehe..tak la kudung..:p cuma
tak da masa untuk aku spend time prepare la macam2...hehe..so kali ni aku rasa aku amek cuti paling lama berterusan semata2 untuk exam..alahai..siap bos aku tanya terus c
uti ek...so aku pun cakap kalo urgent just text atau emel aku jer insy'Allah aku cuba settlekan..huhu..khamis tue aku stay sampai malam kot...n ada sorang akak postgrad neh temankan aku..wah2...cayang dia kat aku neh ek....so settle keja terus aku bawak akak neh g hammer bay...syiok
woh...makan sotong goreng tepung, tomyam n macam2 lagi lah....balik...tau2 da terjelupuk aku tido gara2 letih..seb bek dah siap solat kat
opis...alahai...anak sapo la neh ek...

arini aku bangun awal2 sempena aku cuti...errmmmm actually nak abehkan assignment aku lew...hoho...semangat woo...dahtu tengok2 dah tengahari...kelam kabut la aku...coz arini mama demam, bila aku g tengok dapur tak da pape..so aku lew jadik chef...ekekek...rosak2 resipi cenggini..hehe...

Menu Arini: Sambal Tumis Udang/ Sotong + Sayur kangkung+ gulai ikan ..



Gini lewg rupanye sambal tumis ngan kangkungoreng...hehe...erkk..aku tak sempat nak snap td...coz tau2 dah cedok kat baba aku untuk lunch tadi..sowie ek...kredit to in
cik google okeh

tu jew...yang tak sempat aku buat adalah puding jagung...alahai...maap yerp...erk tapiiii yg terhengen mo makan itu puding adalah aku jugakk...+ anak sedara aku...Damia hehe..~

okes la...aku dah mo siap2 g pasar malam..lalala...mo beli pape untuk sejukkan badan mama..mintak2 mama aku sembuh cepat lew....(dah la aku pun bz ngan exam dah neh..) adehhh..~ =)


Nota tangan: ...All successful people men and women are big dreamers. They imagine what their future could be, ideal in every respect, and then they work every day toward their distant vision, that goal or purpose.- Brian Tracy

No comments: