Wednesday, April 13, 2011

Alahaiii April..

Salam kembali kepada blog usangku ini..hehe..(uwarghh...seyes memang sibuk sejak menjak ni...tambah2 banyak lew keja plus projek study aku lagikkk..)

tapi aku hepi...lalalala...haha...ok2 latestnye salah sorang lecturer yang sekali kerja kat unit aku dah pun bertukar uni bukan dalam Malaysia tapi ke Arab...wah besh woo...so setakat ni ada 2 la lecturer yang dah bertukar kat sana...termasuklah bekas majikan aku...so Insy'Allah lepas ni bolehla macam2 aktiviti macam twinning ke apa ke dirancang kan..hehe....(haha gigih nk kna blaja bahasa arab neh...huhu..hengat senang ke?? belit lidah eden ni hah...)tapi sebab aku dikelilingi dengan orang2 arab jadi tak la susah aku untuk memahami topik perbincangan derang...
okes...bulan ni dah masuk bulan April so...bulan aku start study week..dan bulan untuk exam...next week exam dah...hhuhu..so kesian jadikk aku da amek cuti..yihaaa...untuk tidak serabutkan kaki tangan aku neh...aku amek masa untuk membuat persediaan yang agak last minit tp cukup bagi diri aku...hehe...dan aku juga telah dilantik bagi sesi pengambilan pelajar baru kat tempat keja aku....pheauw...~kebetulan minggu pengambilan tu pulak clash ngan ari aku last paper...~alahai...amek ko sekali kena la berkorban ke sana sinik..ermmm..

erm..kalo bincang bab hati plak...haha...aku dah okes lew...seyes ni beb..aku da redhakan segalanya berlaku..ecece...frust lew sangat..haha..biorla..geram sangat pun "kita bako je"(sila sebut version wilca okay..)....sekarang dah malaih nak pikior bab2 cenggini...study + keja dah padatkan jadual harian aku...and aku suka ayat camni "All successful people men and women are big dreamers. They imagine what their future could be, ideal in every respect, and then they work every day toward their distant vision, that goal or purpose.- Brian Tracy" so banyak g goal aku yang perlu nk dicapai yer...hehe..~..

okes lew...setakat nila coretan yang berjaya aku publishkan..dari mood kemalasan berblog aku..~~tenkiu..daaa

2 comments:

shaFazie said...

cik azie...:)
hehehehe..ingtkan sape lah...azie upe nye..hehhe


wahhhh rajin nye..
jieja pun sme bulan nie busy skit hehehe

Unknown said...

hehe...cik jijah...hehe...well sadis ja noh..hehe