Wednesday, June 23, 2010

bila hati terusik

ehem..ehem...seyes weyh..aku sedey neh...sedey sebab dia..sebab tu laa aku sedey weyh..

lately aku hengat sangat2 dia...kenapa dia...kenapa tak orang laen...aku sedey tapi aku ta bleh nanges...sebab aku da janji...janji kat sapa? janji kat aku lew...

aku tataw nape dia menghilang camtu...ke sebab kitorang ni macam pipit ngan enggang...erm..de ke istilah tu...okay aku ngaku aku lew pipit n dia enggang...dah pipit tamo da terhengat kat enggang blehhh......tapiiii asal aku sedey...sedey sbb rasa sedey laa....sedey version ta bleh nanges...kna dok diam2 sambil tangan wat kje...sibukkan diri...sampai kekadang letey...letey sampai ta hengat makan...(erk..yeke....hehe rasanya aku yg dok perabeh makanan sni ja) aku tahu tu..lately aku saja wat diri aku bz...walo kat umah pown aku tak biarkan diri aku sorang...kehidupan aku lani bagaikan ntah asyek keja +study+ family...i know that family 1st....seYes....until now i cant understand what's going on here, with us???...what happen to him n what about me...am i still waiting for him?? tataw kat sapa aku nak luah menda neh...bcoz of that im not believe in LOVE....its hurt...hurting me, make me down and leave a scar in my heart..(aiceh teromputeh lak)...
jadinya aku tanamkan semangat waja...(bukan keta proton waja ea..) aku tanamkan smngat n tekad n nekad...aku takkan berpaling...tapii nak camna aku sedey...sedey sebab bukan ni yang aku pinta n harapkan....aku tak nyesal kenal DIA.....aku biarkan takdir tentukan segalanya...sesungguhnya memang ianya sungguh sakit dan menyakitkan...tu la kan sape suh aku carik sendirik...padan muka...hohoh


erk....ni asal neh......huhuhu...no comment....miahaaahaa...jiwang la plak dah....sedey lak aku baca pe yang aku taip neh....dari sapa eh neh...ermm....

No comments: