Saturday, April 10, 2010

complicated huh........

tetiba rasa cam nak sangat2 tulis sal bab neh..hehe...feeling dowh.. =p yoyo oo jew..

akhir2 ni aku tgk rakan2 aku yang kekdg mengkonpiuskan aku jugalaa kan..kisah yang agak complicated...tentang ini...apekah INI??? pe lagi kalau tak mengenai soal hati dan perasaan....perghhh....

akuuu???erm..aku adalah kisah aku yang tsendiri kan...(ner leh cter sni beb...hahah)

akhir2 ni asal la plak aku dipilih menjadi penasihat tentang kisah yang agak complicated neh..ohh noo...wlopun aku tak expert pown..memang pown...hahaha...asal eaa...adoiyaaiii...kot2 muka aku ni ada ciri2 penyejuk hati ke kan...tempat luahan ke..tak pown nasihat2 aku yg ngetop gitu kot...ahaks...

bagi aku la kan..menda camni kekadang memang complicated...sukar nak jangka...kekdang bcinta bagai nak rak pown belom tentu ke jinjang pelamin...toi kannn....tak pun kekdg orang yang kita tak suka itulah yang menjadi pilihan hati kita...then orang yang kita betul suka lak maen teka teki tekuk lak...ahhhha...tak ke complicated namanye tuh.....sungguh complicated huh..dah tahap H2N2 dah neh...isk3..

tahun ni ramai jugaklaa kekawan aku yang dah ke jinjang pelamin...tak pasal2 aku lak yang orang sibuk2 kan..tmasuklaa orang yang kat area2 aku neh tak kira dimana aku ada...oh no umo i br 18 yerks...huhu.....well mcm biasa aa...aku cakap ala..."seru lom sampai lg laa..ilexlaa dulu...muda g neh hehe....gpun prince xturun mai cni lagi..".... orang yang dgr pn tsengih2 dgr..hehe..amekklaa jawapan aku yang memang agak poyo itu yea...haha....

psst: soal jodoh tu kita sendiri tataw...kan..sebab andai tiba waktu nye iye laa...soal hati ni sukar nak ditafsir dengan kata2....ianya sesuatu yang sememangnya complicated..." Peace no war" =p

No comments: