Saturday, April 10, 2010

aku dan kerja...

selama sminggu ni aku bertungkus lumus..aiceh.hehe...ni bcoz of RU audit aa...cayalaa USM..well done..

aku bantu dalam proses penyediaan bahan2 untuk audit..dah sebab staf ni da mcm kak aku sendiri so aku tak kesah..ringan je tulang aku nk membantu hehe...bermula laa hari isnin lepas abes je opis hour aku bergegas p kat bplk membantu kerja2 pengauditan smpailaa tgh malam baru aku balik umah..huhu..memang agak menakutkan... malam2 cmni...

hari selasa..aku ngan beberapa staf sumer pakat buat keja kt opis smalaman..ntah bila ntah aku tetdo...sedar2 kol 6 pg ...aku pun p laa kejutkn member2 aku yang dah tlentok kat merata tempat..tmasuklaa aku neh...hehe...kami pakat balik untuk mandi n dtg balik...
hari rabu pn sama aku balik kali ni kol 5pagi..yuhuuuu..memang gelap gelita usm tyme ni..takot sey...aku tataw bpe kali ayat kursi n beberapa bacaan yang aku baca smbil mata melilau n aku memecut skuter aku yang comei tuh...(tu aa tamo balik ngn keta sgtt...padan muka ,wawaaaa)...akhirnya smpailaa aku kat umah..huh..penat gak laa mggu ni..tapi puas sebabnye aku secara tak langsung bsama kekwan ex opis aku menyiapkan kerja sambil tu mcm2 telatah gaklaa yg leh tgk...n prof. pn memantau keadaan staf kt situ.....sumer pakat beri kerjasama msing2 komited jalankan tugas wlo agak penat...


hari jumaat aku terima banyak msg pghargaan..mudah-mudahan next week sumernye bjalan lancar.....amin....~
psst: disebabkan ni..aku menjadi kagum kat sorang kak neh..membuatkan aku rasa dia laa the best sis yg aku ada..hohoh..wlopun aku xde kakak... =(... hope dia epy ngn hubby n anak yg comei...huhuh...acik ajie doakan ea... =p

No comments: