Sunday, November 7, 2010


Setelah sekian lama aku menyepi dan cuba untuk menjadi penyepi...kali ni aku kembali...kembali pada blog usangku ini...Kalaulaa blog ini boleh berkata-kata...tak terjawab aku..huhu...pabila sebuah ujian melanda aku terkesima di persimpangan dan muncul di penghujung jalan..pabila aku sedar..rupa nya itulaa mimpi-mimpi yang lalu...yang tak sepatutnya aku kenangi...maafkan aku andainya aku telah membiarkan blog usangku ini sepi...

Minggu exam dah pun bermula...agak kelam kabut sikit diriku ini...mana taknya, kena bahagikan antara tugas sebagai pekerja dan seorang pelajar..selain tak lupa tanggungjwb aku pada keluarga...hehe...(anak sapa laa ni kan..kan..ceit..terpasan lak...) sedikit sebanyak jadual aku yang selama ni agak bz tapi masih ada ruang2 dah menjadi padat...padat dgn jadual yang secara tiba2 datang menjengah untuk suatu ketika...dan insy'Allah doa2 kan diriku ini..mudah-mudahan semuanya berjalan dengan lancar...Amin...dan aku doakan semoga sahabat2 ku yang bakal mendirikan rumah tangga bahagia selamanya...lepas exam sibuk la aku dengan wedding member2 pulak...huhu....

No comments: