Friday, June 18, 2010

TRagedi oktober dibulan JUN VS tido

tragedi oktober di bulan JUN....da settle...Alamaks!!!....ceq lupa lak nk snap pict time keta ceq tu crack..hehe...so sowie ea...semalam terpaksa laa aku tunggu semalaman apex kedai tu anto keta smpai opis....so makna kata seharian laa aku tak mandi...erkkkk...seb baek laa sooo wangi sangat smpai bau bucuk pown takde...hahahah...so aku pown balik dengan penuh kebahagiaan...(cam ala2 lirik kebahagiaan dalam perpisahan lak dah...)
phewww...lega dah tak yah maen nyorok2...haha...ssshhh...diam2 na...then pagi ni aku g opis cam biasa...lunch time aku tetido jap coz malas nak kuar...gpown kan ke lunch time dia lama..so aku mek kesempatan neh..zZzZz...~ tapiii...ssesungguhnya kasihanla aku neh...sora postgrad dengar smpai dalam bilik aku...international student neh memang sora kuat kot...erm...memang menceriakan n meriuhkan..hohoh....so jadiknya aku taklaa tido sangat...amek syarat pejam mata ngelamun..uhuk...uhuk...

lebey kurang cam dalam pict neh laa...cuma nye....rambut aku jew tak beruban g...then aku version tudung yer...bukan free hair...(ehemm...sejuk hati mak aku no.....erkkk...tpasan lagik...kehkeh...)

dah2 kojer2......

No comments: