Monday, June 14, 2010

3 sixty story~

Meh nak cter meh..cuti2 malaysia ritu time aku balik kedah..perjalanan neh...bermula dari penang coz aku kan ke dok penang....jadiknyer jumaat tu aku half day..n pulang ke kedah...smpai di stesen mak ndak amek aku...huhu...welcome back...eiza@zie in da house...
gambar ni kitorang dah nak naek flight.. to KL...hek hek...percutian yang hanya sekejap tapi enjoy...klo ikut sebelah kiri tu kak nurul, aku eiza@zie, mak ndak, k.long...semua neh ibu2 sorg je lom g dpt title tu...hehe...maintain sokmo

ni time breakfast kat PNB darby Park KL....cam byk jer makanan tp tak termakan...

ehem2...menyelerakan sungguh laa nasik ayam neh..kat Sogo KL....walawey masyukk..~

ni char hor fun kat pavalion KL....erm...yummy ah...ni kes jalan2 smbil makan2...gemuks2....

ni dah tak hengat katne...pepun time tu memanglaa tersangat2 hepy+ letey woo...kaki memang da mcm tak leh nak angkat jer..macam2 transport kitorg naek...kat sna...gen2, rusa..van ea.., LRT, guna kaki pown bleh.. :p ....kaki ooo kaki..memang tak larat nak berjalan sungguhlaa...time tu laa aku banyak menempek kat kedai2 dalam KLCC...biar je mak ndak aku menyopping sensorang...huhu...

No comments: