Wednesday, April 21, 2010

volcano ohhh volcano

disebabkan volcano kt luar negara bos aku nyer flight delay until a week...tapi kerja tetap jalan okay...erm..tu laa kan sesuatu yang kita pun tak leh jangka nak jadik...

bila tengok gamba sal volcano ni cam rso lak kan...huhu...selamat laa bumi Malaysia ni setakat ni alhamdulillah kan....so sebab bencana alam ni semua international airport ditutup dan segala penerbangan ditunda masa ni....

cuma terasa rindu lak kat sorang member aku yang tak leh balik malaysia g...coz volcano neh...wawaaaa...cian dia...takpe sabar je eh saira....oops Dr.saira... =p takpe saira sabar nye after this we can hang out together...
camni sebenarnya...aku ni tataw pe laa info aku nak publish neh...hohoh...sat melalut je lbh ...azie oo azie...dah2...sket2 melalut dah...okeslaa nanti laa aku cari info ke ke tcetusnye idea ke kan..barulah aku publish ea....

No comments: