Monday, March 22, 2010

sekarang ni dh pukul 5.30 pagi....alahai asal lak aku tbangun awal lak neh.hehe...xpe2...leh solat skali..hr ni msuklaa smggu aku memontengkan diri ku untuk ke opis...gara2 xcident yang telah membuatkan diriku ini luka...waaaaaaaaa....sob3....memang sakit ooo..
kejadian tu blaku jumaat lepas...dimana time tu aku on da way balik keja balik umah then nk anata adik g tuesyen...tak semena2 de keta merz biru neh bagi signal kiri, belok ke kiri tup2...terus ke kanan disebabkan jalan jem...tanpa pandang kiri kanan kot...sbb nye...disitu de dua simpang..n laluan untuk moto...pe lagi kali tu mmg aku trus pengsan pas kena...sedar2 dh de orang angkat aku daa....memang malu aa...tkedu gak time tgk tu..tapi mungkin time tu aku tkejut lg kot membuatkan pemikiran aku tak brapa stabil...tak nanges n tak bcakap pape....minta tolong antar aku balik umah je...takmo g hospital lagi...

smpai je umah baru aku terasa sakit n cam sedey jer...syukur sangat2 kepada uncle2 n sorang abg neh yang selamatkan aku..abg tu laa yang tolong simpan bebrang aku msa kejadian, yg hantar aku ke rumah..wlopun time tu aku mmg takot ngn abg tu..baek aku balik rumah dulu kan..
Then pastu ma n jiran2 bawak aku terus kt unit kecemasansebab darah still lagi menitis...tu aku tak brapa nak rso sgt cuma bler tgk je jarum suntikan yang melemahkan sket smngat waja aku neh...dan sebab musabab itulah juga yang aku bsungguh2 takmo untuk check in ward..hehe...takmo aa....bek rehat kt umah laa...kan..kan...(sampaikan Dr. tu pn tsenyum je...ngan pe'e aku yg takmo masuk wad...haha)
so tpaksa laa aku mc kt umah.....time tu laa bos aku datang melawat tmasuk member2 department lama dan member opis aku n postgraduate student...(epy2 nyer bler dorang dtg tp segan sket coz muka aku still sembam a.k.a lesu..)...itulaa kenangan aku pada tahun 2010 kot...huhu....welcome to da 2010 of the year....hehe....erm....setakat ni dulu eh...aku nak siap2 kan diri aku dulu....solat n tdo balik...oops..hehe...skali skala kan...


psst: gambar kat atas tu hanya laa hiasan semata2 naa...mna nak dan amek gambar diri sndrinye xcident daa...sje je boh gmbar bg nmpak suspen sket...hehe

No comments: