Thursday, February 4, 2010

3 jan 2009 rabu.. aku as a staf dijemput untuk dinner malam ni bsama postgrad pharmacy, international n local student...memang agak kalut cket bila smpai umah cari tepon tak da...alamaks..mna ni tepon aku smbunyi...huhu...alih2 br sedar yg tertggal kt opis daa...
so aku plan bek p amek lpas amek mmber aku dlu...lepas solat terus aku btolak (dh kelam kabut dek tkot tlambat tp mmg lambat pown coz aku ja yg dok agak jauh sket dr restoren tu) pkaian slumberland jerk coz member aku btaw yg tak formal..so shirt n jean je laa (simple but nice haha pasan)...alih2 member aku tak ciap lg ..huhu alahai..dh makan masa...cian tepon aku tu dok tggu...hehe...pas mek fon trus laa utk ke destinasi...cmna lak aku tsesat lak..dlm penang neh...wawaaaa time neh yg nk wat2 sesat pown..sob3..alih2 tgk jam lambat 10 minit tanpa sengaja daa...
masuk ngan muka slumber.. slmat slh sorang bakal staff ni pun skali lmbat so kami masuk mcm vip...disambut haha...malu2...mne laa nk nyorok muka neh...dorg siap sediakan tempat lgik..aisey...memang meriah sebab sume ada...tmasuklaa international student, prof izham(bos aku lew)doktor azmi, Dr.asrul, Dr.Jaya n ramailaa...kali ni bos aku yg blanja ktorang ..maceh bos...
soo mlm tu aku balik ngan kekenyangan..hoho..abeslaa chubby..haha...yoyo oo je...

k laaa...br abes lipat baju ni..rsa betul2 letih sgt2.....mcm nk tdo sgt2 dh neh..k laa ek.....
t tulis laen yee...tupun klo rajin... =)

No comments: