Wednesday, February 10, 2010

Hari ni p keja macam besa...sblm lunch dah settle kja sblm ni...huh lega...tggal nk submit jer..lpas lunch ngan penuh bsemangat aku pulun nk settle kan 1 kja ni ...alih2 bila nk save...tettttttttt.....blackout....waaaaaaaaaa.....epynye, rse camne ntah....abes dokumen aku ilang.....aisey....kuar je dr bilik aku tgk2...Dr.asrul, Dr.azmi pn alami menda yang sama hehe....hengatkan aku ja sorang yang khilangan kja...lastly pkat staff n student pn balik awai..gara2 blackout nye pasal...

erm dlm dok on da way nk balik...singgah jap shell...time isi minyak de laa bro neh..park blkng moto aku...tp aku dh konker pam tu awai2..haha...sempat g tnya bleh kaa..pam moto dia..coz moto aku mmg mnguasai tempat pam tu..heee....(xreti2 nk alih lak tu)...
alih2 mamat tu lak yg tanya 1soklan..

mamat : erm..ni dok tang mana..??
aku : erm..dok kat umah...(ngan gaya ala2 ayu + slumberland + dunnoland mnjwb dgn ayat poyo jerk..hikhik...)
mamat: eh..betul2 laa....ish..ni dok sg.pinang ka jelutong ka...ka area2 sni ni??
aku : erm..lor betul laa dok umah lew...bsungguh2 aku jwb (amek ko...haha...dgn slumber cepat je aku blah...aku pn x knal dia kn..)
sempat laa sbelum blah mamat tu pesan....taw2 je dia aku nk lari..heee
mamat : nanti kim salam mak ayah yew...(haha yoyo oo jew..)

then balik aku de discussion ngan uncle chia n aunty...sambil2 sembang ngan dorang sal keja cket...haha knon2 rajin lew neh(discuss ler sgt kan..)...pastu truslaa balik umah....tu lew alkesahnye..

No comments: