Monday, February 8, 2010

hari ni, bmula laa hari kerja...kerja..ooo kerja...tp hari ni..kerja aku makin menimbun la plak dah...tp alhamdulillah td sebelum balik aku sempat submit..hehe....dispensing translation tu..pergh makan masa gak laa nk settlekan disebalik keja2 laen lagik..pepown menda2 tu yang ngajar aku slama ni..idak taklaa aku taw selok belok kerja neh kan..kan...dismping dapat ngajar bahasa melayu kat postgrad smbil2 tu leh laa manfaatkan tuk diri aku meng"improve" kan english aku...sempatlaa bila abes opis hour aku jd tutor tuk dorg...sjar sket....
alhamdulillah jugak bcoz hari ni aku dapat 1 brita yang menghepykan aku..ape yer??? hahaha ader ler...ni soal kerja gak...erm....penat lelah akhirnya ni yang menanti...so leh laa aku mulakan perancangan utk smbung study ...yahoooo....mudah-mudahan plan kali ni bjaya...aku nk tamatkan apa yg blom aku tamatkan...kalo bleh takmo laa biar sekerat jalan...mcm tak bpe cun jer kan...
kekadang sesuatu membuatkan aku tpikir something...tapi tak pe la kan...kesabaran dan ketabahan yang membolehkan seseorang untuk bangkit dan mgharungi sgala onak duri liku2 khidupan neh kan...(aisey..ayat bpujangga la plak..)...
haaa...lupa lak penemuan terbaru aku kali ni...html code...menda ni byk dh aku dh lupa.....wawaa...dh ilang igatan subjek neh...so aku kna laa mula merajinkan diri utk mendalami menda2 neh balik...uhuhu...(ni kes dh lme tak wat programming aa neh..)..
okay ler...aku nk post entry 1 lg...taraa.... ^_^

No comments: