Monday, December 7, 2009

keja..keja..keja.....bos aku ru ja blepas ke oversea atas urusan keja...so target aku dlm 2 mggu ni nak abeskan kerja yg mmg nk kna present dlm msa 2mggu ni...huh...bolehkah???ru ja target tu....coz keja aku ja xpa..ni keja yg nk kna edit n checking ni yg agak2.....meletihkan sket mata...pepun hari ni satu keja da settle...yuhuu...mmg lega sgt2.....
hari ni sedey n epy...sedey sbb.....tataw aa....rse cam sedey sket la plak....erm....epy lak sbb aku dh paham camna nk wat keje ni n so on...
semalam...tetbe aku dpt msg dr ex housemate aku kt s.alam...lala...tetbe anto msg yg agak x mnyenangkan..bla aku dh siasat...erm...rpenye dorg ni da slhpahaman antara dorg...so kira ngn aku2 ni skali kena tempias....wohooo...ini tidak adil...aku pn anto blk msg.." asal tetbe mcm mrh kt akak ni???npe..???maaflaa klo akak x sgaja n da nyusahkan korg...(act aku nye brg still de kt sne...fan n rice cooker je ...mybe dorg nk gne tp x btaw pn..so...klo dorg btaw aku pn x kesah klo dorg nk gne)...dok jap...lagu lady gaga bdendang kt fon aku...hehe..~ " xde laa kak...x mrh pn...xde sje je tnya....ble akak nk dtg cni..."haih..pompuan ...pompuan....
erm...ni la situasi nye....mmber aku sorg ni tggu hr je nk akad nikah...tp dak umah cbe pulaukan dia...sian lak...(klo dlu slalu aku dgr dua2 pihak..tp skunk ni by fon je laa ek...~)

aiyaa....da mcm lapar la plak dah neh...hehe....ni dok da g kt opis neh...k ah...nk baliks aaa....k yer...my little cutie blog....yg dh usang aku wat...hehe..~

No comments: