Friday, October 23, 2009

minggu ni mmg aku betul2 sbuk...sibuk ngan keja dan mcm2laa...
lani lak kitorang dok wat preparation utk shortcourse next week...semua staf pakat kerjasama bagi menjayakan program yg bakal blangsung nanti...kebetulan doktor yang incharge tu kena p taiwan...so "spe yg penting kerjasamee"...(loghat ke'el ).... ^_^

German week baru je lepas...."GerMany Faces Malaysia" tema yg diberi....minggu tu memang laa agak sbuk sebab aku pn diberi tugasan jadi urusetia..sempat laa gak bgambar..t laa kot2 rajin aku download yea...kali ni company dan universiti dari Jerman dtg wat exhibition dan presentation....skali ada pameran serta test drive volkswagen....rugi laa sesapa yg tak mencuba...sebab aku tgk sna laa yg ramai orang dok krumun pun...

oklaa...lgpun ni awl pagi sgt aku da catatkan beberapa info ttg aku hehe...ye laa...nti rajin len kali kot...aku msukkan yg len lak...laporr..nk bfast jap...kje yob...~

No comments: