Sunday, July 19, 2009

hehe ni aku ru pasan k.lisa a.k.a mekca nye blog da buh nama aku tuk di tag..hehe....
jam lani dah 2.44 am...wawawa...aku x leh tdoq laa plak..family aku sumer balik kedah, abg aku n wife dia p tdoq umah mntua...tinggal laa aku ksorangan nun dalam umah neh..dh aa x leh nk tdo aku wat2 rajin cket...kemas2 bilik aa...tolong perabihkan makanan yg ada..hee...meh cni meh aku tlg jwb lak tag neh...

1. What is your name : Azimah

2. A four letter word : adoi...

3. A boy’s name : Danish (my cousin…:p)

4. A girl’s name : lisa (memang suka nama ni dr dlu tp x sgka orgnya muncul dpn2 lak..hee..:p)

5. An occupation : engineer (ka engine nyuk...)

6. A color : purple pink (cam comei jaa color neh..wawa...i luv it)

7. Something you’ll wear: tshirt

8. A food : tom yam (lapaq lak tgh mlm neh huhuh…)

9. Something found in the bathroom: lipas...(mmg sah aku x p toilet)

10. A place : Terengganu

13. A movie title : Sifu N Tongga (an an an...)

14. Something you drink : wanna2 nescafe..

11. A reason for being late : traffic jam....ujan..bla3

12. Something you’d shout : uiks......eik....huh

15. A musical group : HSM(hehe pakat buh ja neh)

16. An animal : itik (anak itik tok wi ...bla3)

17. A street name : jalan bola sepak (haha time kat shah alam)

18. A type of car : Myvi (simple jer...tp mmg comei jaa keta neh)

19. Title of a song : ojang...(apo kona eh jang...tmenung ajo bla3 ;p)

ni aa sekian dr aku......

No comments: