Thursday, July 30, 2009

30 july hari neh...wah cam cepat sgt masa blalu..aku hari ni agak membz kan body wat keja aaa...kna p sna sni sal nk carik bahan tuk settle kan keja yg dh mmg agak nk bserabut cket..huhu...lunch??hr neh x bksmpatan nak lunch akibat kterlupaan asyik mashuk jaa dok ngadap pc tu..knon2 aa paham sal system yg mmber aku tlg create kan..(aku ru pasan aku cam igt2 lupa nk wat system aa....hehe p bukak buku balikk~) well makin aku mndalami keja aku ni...makin aku taw serba sket...terror ah neh..knon ler...aku blk umah dlm kol 6 coz to da hal cket... :) smpai umah jaa aku g laa jenguk abg n kak ipar aku.wah cam windu lak..padahal dok 1 bumbung ..adei..mamai ka apa aku neh... ^_^...erm mlm lak aku cbe nyibukkan diri aku sntai2...n kwn aku lak ckp nk turun da island dis weekend...tp da sbb nye..kenapakah n mengapakah...aku tak dpt n rsa mcm aku tak mo jmpa..ikhlas sgt..aku tak taw mengapa??like got something that my fren will do n will happen to me...so i dont want it happen...so sowie...~yuhuu dis weekend aku jdik babysitter to my little cutie cousin dini qistina...almaklum m.ndak aku lak kna g over+sea.. ;p..so aku lik kedah laa gamaknye~~ jom~~...huh cam da ngantuks lak neh...k laa smpai sni jaa hamba dpt coretkan...k eh...daaa diiii duuuuuuu...zZZz

No comments: