Friday, December 12, 2008

my last class.....waaa

11 Dec 2008, Thursday..hari paling sedey...sempat gak g gurney jejalan tgkap gmbo sbelum klas bermula n hari tu aku ngn jun yang tlewat masuk klas..hehe...but i've finished my level at british council that day n my result also...huhu gud lol...so here i put some little cute pict, me n my classmate N bestfrenz...watchaa....

i called her sayang..actually her name is Jun Yang, i call sayang caused her name yang + sa..so sweet 2 call her like that..hehe..ding dong...now on da way go 2 gurney before our last class stat..she fetch me from my home...so sweet...thanx yea...



Jun Yang n me at Gurney plaza, Penang before she fly to Singapore tomorrow (today) left me here coz wanna 2 celebrate christmas there...last day before our last class stat...we went to Love & co Shop..There a lot of ring design there with unique style n its from italy..saja je g..nengok2...jgn pikiaq bukan2...naa(loghat utaqha)....


oh that is me....a new teacher??...juz wanna be a teacher..4 1 day can ah??who knows..mybe soon..amin~.....hope it.....aku kna lak lukis kt depan, huhu....n sempat gak hadiahkan lukisan kt dorg..ahaks..funny + crazy thingz...walo pn aku ni jaa muslim ctu..tp dorg banyak bantu aku. serta respect aku as muslim gul....but i'm noty gul too ^_^...


sempat gak candid gamba dorg ni.....hehe..that foreignerz guy is my teacher there...hey Paul...

my luvly group...without kia (parsian guy) his absent that day.....group paling best n noty in da class..we're here... :)



with Japanese guy.......Sachio....being a gud uncle to us... three, two, one, jirok.....(Sachio said with his tongue language) *_*



Friendship 4 eva........waa (T_T)....finished already our class...misz all of u.... Finally klas ku bjaya ditamatkan tuk tahun ni...alhamdulillah aku nye result pn okes jak...yuhuu.........thanx bebyk kat Jun yang banyak tolong aku...Chew li memang group n sis yg paling baik..kelakar...n Kia(parsian guy) dia tak datang lak hari tu...tapi Kia pn banyak membantu group kitorg untuk buat bising..huhu...sini laa aku belajar erti sebuah persahabatan walaupun berbeza agama dan budaya..tapi kita tetap manusia yang hidup di alam fana ini....toi dak...taw tak pa...walo pun mula2 aku yang paling kekok...tapi pastu aku yang paling bising....hehe.... ^_^...oops kantoi lak...

No comments: